هواداران تیم فوتبال پرسپولیس خواستار جدایی مظلومی از استقلال شدند
نوشته شده توسط : blpwjob

به گزارش سه شنبه شب ایرنا،‌ این درخواست در حالی از سوی هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران اعلام شد كه پیش از این و در آغاز یازدهمین دوره مسابقه های لیگ برتر فوتبال هواداران تیم استقلال تهران خواستار جدایی 'حمید استیلی' از تیم پرسپولیس شده بودند.

** 'كارلوس كی روش' سرمربی تیم ملی فوتبال كشورمان از اواسط نیمه نخست وارد ورزشگاه آزادی تهران شد و از جایگاه ویژه این بازی را به نظاره نشست.

** سفیر كشور سوئد در تهران كه به نظر می رسد طرفدار تیم پرسپولیس است، به همراه كاردار و كاركنان سفارت این كشور به ورزشگاه آزادی آمد و از جایگاه ویژه این بازی را مشاهده كرد.

** مسوولان فرهنگی ورزشگاه آزادی تهران در بین دو نیمه از هواداران پرسپولیس درخواست كردند كه در راهپیمایی روز 22 بهمن ماه شركت كنند.

** جعفری مدیرعامل باشگاه فجر شهید سپاسی شیراز، محمد نصرتی و علیرضا محمد بازیكنان پرسپولیس در جایگاه ویژه حاضر بوده و از نزدیك بازی را مشاهده كردند.

** هواداران تیم فوتبال پرسپولیس تهران، پوستر بزرگی از 'مصطفی دنیزلی' سرمربی این تیم در ورزشگاه آزادی نصب كرده بودند كه به زبان تركی روی آن نوشته شده بود 'دنیزلی دوستت داریم'.

** پس از گل دوم تیم فجر شهید سپاسی شیراز، علی كریمی، جواد كاظمیان و غلامرضا رضایی مشغول گرم كردن خود شدند و در ادامه برای تیم پرسپولیس به میدان آمدند.

** هواداران تیم فوتبال پرسپولیس در نیمه دوم به شدت از عملكرد 'حسین هوشیار' دروازه بان تیمشان انتقاد كردند.

9144 / 1589





:: برچسب‌ها: ماکرو , تورنتو , موسیقی ,
:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 بهمن 1390 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: